tirsdag den 29. marts 2011

Min biotop

Min biotop er en lille ø som ligger nord for Aabenraa ved Genner Strand. Øen hedder Kalvø og er nok mest kendt ude omkring for dens skønne restaurant, men den har meget andet at byde på.

Her et billede fra øen set ud mod fjorden eller nærmere over bugten.


Flere stemningsbilleder følger, håber næste gang jeg kører derned at solen vil skinne - det giver ligesom det sidste. Lidt flere fugle er også at ønske, men ak de var nok taget til fællesfest et andet sted end på Kalvø i dag :-)



 De to billeder er set fra hver side af øen.

Fandt også disse smukke træer da jeg gik, sjovt som man pludselig lækker mærke til nye ting fordi man bliver bedt om det. Jeg er ellers kommet på denne ø siden jeg var barn :-)



Og til slut en træstub med flotte svampe, aner pt ikke hvad det er for nogen, men flotte er de da.


2 kommentarer:

  1. Hej Hanne.
    Fedt sted. Har været der en enkelt gang - til brunch på den dejlige restaurant, hvor vi slutted af med en dejlig gåtur rundt i området. En skøn perle :-)
    mvh Ulla

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Ja er også ret vild med restauranten, har dog ikke været der efter der er kommet nye forpagtere på.
    For mig personligt er det hele øen der trækker, når man sidder på modsatte side af øen end restauranten er der ikke andet at høre en natur - det er fantastisk at man kan finde sådanne steder :-)

    Mvh
    Hanne

    SvarSlet