torsdag den 14. juni 2012

Plantehold

Spirring!!!!!

Jeg har valgt at lægge billederne op med ganske få kommentarer - tænker hellere lidt dokumentation end ingen. Jeg håber med tiden der vil komme flere ord på billederne.

Der gøres klar med diverse.


Så kom der sørme også noget i jorden :-)


Tit tit, ja er ikke til at se der faktisk ligger noget begravet.



Så er det bare at vente på der sker noget, i mit hjemmekonstruerede drivhussystem.


Det er hvad det er blevet til:

En ærteplante fra frisk ært og nogle peberfrugter

To halvdøde majs fra tør majs købt til plantning


Så  flyttede jeg det hele sammen i en bakke. Med mine "grønne" fingre er der nok større chance med kun en kasse.
Har valgt at beholde min avocado - da der jo er lang spirringstid her. Må bevare håbet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar